G j e n n o m f ø r i n g

April 13th, 2015 | Posted by Seri Linn Erlandsen in Uncategorized

image

Visste du at det å gjennomføre er en måte å oppnå lykkefølelsen på?

Om du setter deg noe fore, små som store oppgaver; som rydde skapet, trene, begynne å studere, gi beskjed, bli bedre på noe osv.  Størrelsen er ikke viktig, men det er det at du har et ønske om å gjøre endring, oppnå noe og gjennomføringen av det som gir lykkefølelse. Når du gjør et bveistandard valgomgang ønske om noe, og du faktisk gjør det så vil du kunne føle lykke. hjernen sender ut stoffer som dopamin som gir lykkefølelse, så det er ikke bare psykologisk du vil kunne føle lykke men også fysisk, nevrolingvistisk.

For å føle denne lykken må du være litt bevisst at du har det som mål ønske og at du tar valget om å gjennomføre slik at du faktisk legger merke til at det er  gjennomført og målet er oppnådd.

Om du blir flink til å bli bevisst på hvor mange mål og ønsker vi faktisk har hver dag og hvor mange du kanskje også gjennomfører så ville du kunne føle lykke hver dag uten at du gjør så mye annet enn å bli bevisst.

Ikke fokuser på alt du ikke gjør, ikke ha så mange mål, prøv å redusere dem og heller legg mer energi inn i de du velger deg ut.

Tell seirene og ikke nederlagene!

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 Responses are currently closed, but you can trackback.

Menu Title